charivari

Mixtape - Valentin másképp

2016. február 14. - szabo.kata

Mivel a csapból is szerelmes számok folytak egész héten és mindenhol megjelent egy rakás playlist a Valentin nap alkalmából, úgy döntöttem, hogy én is összeállítom a magam szerelmes mixtape-jét. Ezt az ünnepet ugyan nem tartom sokra (mert szerintem a szeretet kimutatására nem kell külön nap az évben), de azért jó indok volt arra, hogy készüljön egy nagyon kedves lista csupa olyan dalokból, amiket jó hallgatni akkor is, ha szerelmes az ember és akkor is, ha nem.

lovehides.jpg

Én alapvetően úgy működöm, hogy nagyon erősen kötök emlékeket s érzéseket a dalokhoz, vagy akár egész albumokhoz. Így amikor eszembe jutott a szerelmes téma, rögtön körvonalazódott is, mely számok azok, amiknek mindenképpen szerepelniük kell rajta. Olyan dalokat válogattam, melyek a szerelem jó és szép oldalát mutatják meg. Amik vágyódásról, örömről, boldog ragaszkodásról és összetartozásról szólnak, és nem a szerelem borúsabb feléről. Éppen ezért ki is szórtam mindent, ami egy picit is szívszorító lett volna, és maradt egy habos, simulós lista, amit egyszerűen jó érzés hallgatni. Mert előhoz olyan nagyon jó dolgokat, amiket az ember akkor érez és tapasztal, amikor nagyon szeret valakit. Nálam legalábbis ez így van - szóval remélem lesztek még így vele páran.

Nem kell az elcsépelt Valentin-slágerekre számítani, egy darab olyan nincsen benne, ha csak a The Cure Lovesong-ját nem tartjuk már annak. Íme:

A bejegyzés trackback címe:

https://charivari.blog.hu/api/trackback/id/tr448388492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

teddypicker 2016.02.22. 15:58:12

jó kis lista volt, le is mentettem róla zenéket! köszi!! :)
süti beállítások módosítása