Nyilván a Charivari nem divatblog, és még véletlenül sem akarom, hogy az legyen, de a Burberry karácsonyi reklámja olyan szép lett, hogy nem tudom szó nélkül hagyni. Egy lenyűgöző történelmi minifilm izgalmas sztorival, amit egy egész estén át tudnék nézni. Ráadásul olyan sztárok szerepelnek benne, mint Sienna Miller, Domnhall Gleeson, Lily James vagy Dominic West.
Szerencsére a briteknél nagy hagyománya van annak, hogy a cégek minden évben újabb és újabb egyedi reklámokkal készülnek az ünnepi időszakra. Idén tulajdonképpen a Burberry nyitotta meg a szezon The Tale of Thomas Burberry című filmjével. Nem túlzás filmnek nevezni, hiszen a maga nemében arról van szó, ami a címéből kitalálhatóan a divatház alapítójának történetét meséli el drámaian, kedvesen és egészen meghatóan.
Míg átfutjuk a történelmet, a Burberry azért arról is gondoskodik, hogy hatásosan megmutassa, mennyiféle fontos eseménynél volt jelen az idők során ruháival, melyek a kezdetekkor még inkább fontos használati cikkeknek számítottak és nem a divatért hordták őket az emberek. Megjelennek a második világháború katonái talpig Burberryben (mert bizony tényleg így harcoltak legkíméletlenebb harctereken), vagy Ernest Shackleton felfedező, akit a cég öltöztetett mikor bejárta az Antarktiszt. Feltűnik ugyanakkor egy Betty Kirby-Green ihlette pilótanő is, aki szintén a gyár színeiben repült el anno Angliából Fokvárosig, meg vissza.
A történet pedig romantikus és hősies, és persze van benne drámai szerelmi háromszög is, ahogy az minden brit sztoriba kell. Ahogyan kellenek a sztárok is: így Sienna Miller alakítja Burberrynét, Domnhall Gleeson Burberryt, Lily James a csábító pilótát, Dominic West pedig Ernest Shackletont. Én az mondom, valahogy így kell elindítani a karácsonyi szezont, még ha sokan korainak érzik is.
Ha tetszett a bejegyzés, akkor pedig kövesd a blogot a Facebookon, így nem maradsz le semmiről!