charivari

Könnyed nyári mixtape strandoláshoz

2016. július 13. - szabo.kata

Az utóbbi pár hétben már nagyon szomjaztam az igazi nyári zenékre, hiszen az idő is tökéletesen értük kiáltott. Így aztán fogtam magam, és gondosan összeállítottam egy olyan mixtape-et, amit a legjobb talán a strandon hallgatni. Vagy az erkélyről kibámulva a nyári naplementébe. Nem tudom, döntsétek el!

moonrise.gif

A lista tulajdonképen már Izlandon kezdett összeállni másfél hónapja, így azokból a dalokból van benne sok, amiket ott hallgattunk a kocsiban, elveszve a végtelen tájban. Persze furának tűnhet, hogy a nyári mixtape-et éppen ehhez a hűvös országhoz kötöm, de én ott nyaraltam, szóval érthető a kapocs. Röviden és tömören éppen ennyi elég is róla, hiszen úgyis a számok a fontosak itt igazán.

 Ha tetszett a bejegyzés, akkor pedig kövesd a blogot a Facebookon, így nem maradsz le semmiről!

A bejegyzés trackback címe:

https://charivari.blog.hu/api/trackback/id/tr598886054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása