charivari

10 dal, ami miatt imádni fogod a Foo Fighterst a Szigeten

2019. augusztus 11. - szabo.kata

A Foo Fighters olyan zenekar, ami ha az ezer éves, B-oldalas dalaival állna ki a Sziget színpadára kedden, akkor is leszakítaná a fejünket. Ez nem kérdés. Átnéztem azért az utóbbi setlisteket, hogy mire számíthatunk most, és azt kell mondjam ez NAGYON erős lesz. Ha csak az a 10 dal tuti lemegy, amit kiemeltem, már imádni fogjuk ezt az estét!

foo-fighters.jpg

Pár éve még nem gondoltam, hogy idén már a harmadik akalommal láthatom a Foo Fighterst koncerten. Sokáig csak a 'nagyon vágyott zenekar' kategóriában voltak nálam, aminek érkezését mindig híresztelték, aztán rendre nem jutottak el a közelbe se. Először akkor találkoztam velük Bécsben, amikor Grohl trónról énekelt a lába miatt, aztán csak eljöttek Budapestre is, és most megteszik ezt még egyszer. Nem mindig tudok annak örülni, ha egy kedvencem fesztiválon lép fel nálunk, de a FF abszolút alkalmas erre, sőt! És nem szaroznak, több mint kétórás műsorral az idei feszt legdolgosabb zenészei lesznek a nagyszínpadon.

Ha az előzőekből nem lenne elég egyértelmű, mennyire kihagyhatatlan történet ez, akkor még hozzátenném, hogy a Foo Fighters olyan koncerteket ad, amik testnek és léleknek egyaránt hasznosak. Konkrétan receptre kellene minden alkalmat felírni (itt és itt ódákat zengtem erről). Ha megélsz egy ilyet, egy darabig nem leszel beteg, de rosszkedvű se. És a Szigetre extra setlisttel készülnek, amiben tényleg minden IS benne lesz. Minden olyan dal, ami arra született, hogy 60 ezres tömeg előtt játsszák.

De mire lehet pontosan számítani?

BÁRMIRE. Nem viccelek! Foo Fighters setlistet nehéz jósolni, sorrendileg legalábbis biztosan, mert minden koncerten más, egy turné alatt is. Plusz, mivel szinte minden daluk alkalmas élőzni, rendre beszúrnak egy-egy olyat, ami talán a turnén nem is kerül elő többet. Ezek mellé érkeznek még random feldolgozások (mostanában éppen általában Cure vagy Queen), és olyan lehetetlen dolgok, amik csak Dave Grohl mellett történnek a színpadon - a meglepetés vendégektől kezdve a rajongók bevonásán át a standupig.

Szerencsére alapok - ahogy mindenhol - itt is vannak így az utóbbi koncertek sora alapján nagyjából borítékolható, hogy a követező 10 dal minimum szerepel majd ebben a setlistben is (amihez egy felkészülős Spoti playlistet is összeraktam). És ha így lesz, akkor nagyon boldog leszek. Nem is csak én, hanem ti is.

Times Like These

Monkey Wrench 

All My Life

My Hero

Learn To Fly

Everlong

These Days

Best of You

The Pretender

Walk

 

És akkor itt a felkészülős playlist - én már attól nagyon boldog vagyok, hogy emiatt most minden dalt végig is hallgattam róla!

Ha tetszett a bejegyzés, kövesd a blogot a Facebookon, így nem maradsz le semmiről! 

A bejegyzés trackback címe:

https://charivari.blog.hu/api/trackback/id/tr6715004460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása